Masz pytanie? Zadzwoń: (22) 462 69 69 lub napisz do nas

Kiedy wykonać optymalizację strony www


Masz stronę firmową i chcesz ją poprawić? To idealny moment, by przeprowadzić audyt strony www. Przedstawiamy  rekomendacje, kiedy szczególnie warto przeprowadzić audyt serwisu www i jego optymalizację.

1.   Klienci mają problem ze znalezieniem oferty.

Objawia się to niską liczbą zapytań ze strony www oraz małą liczbą wejść na podstrony prezentujące twoje usługi. Warto wtedy zoptymalizować prezentację oferty na przyjazną dla potencjalnych klientów.

 2.   Dane kontaktowe nie są widoczne.

Kontakt powinien się rzucać w oczy. Internauta poświęca ok. 2 sekundy na decyzję, czy chce dalej oglądać twoją stronę, czy nie. W tak krótkim czasie powinien znaleźć kontakt: telefon lub e-mail.

3.   Aby dotrzeć do najważniejszych informacji trzeba wykonać więcej niż 2 kliknięcia.

Internauci są niecierpliwi i przyzwyczajeni do tego, że wszystko jest pod ręką. Jeśli nie znajdują tego, czego szukają – uciekają ze strony. Widać to doskonale po wskaźniku odrzuceń. Jeśli jest większy niż 50% może to oznaczać, że ten problem dotyczy twojej strony www.

4.   Strona długo się ładuje.

Najprawdopodobniej strona została źle wykonana – w nieadekwatnej do potrzeb lub przestarzałej technologii. Podobnie, jak przy złym prezentowaniu informacji, bardzo zniechęca to potencjalnych klientów, którzy uciekają z serwisu.

5.   Strona wygląda niewiarygodnie

Jedyną formą kontaktu jest formularz kontaktowy, brakuje adresu e-mail, adresu, czy numeru telefonu. Nie są prezentowane referencje, logotypy klientów lub partnerów. Brak informacji rejestrowych o firmie. Takie braki na stronie www powodują utratę wiarygodności.

To tylko niektóre z aspektów optymalizacji serwisu www. Sprawdź, czy twoi klienci mogą do ciebie dotrzeć i wymienione wyżej błędy dotyczą  twojego serwisu www.